Translate

2014年2月4日

自家試用:原來同kracie潤手霜十分有緣

話說2年前去日本個陣,買了KRACIE潤手霜做手信送給朋友,留下2支自用,我覺得同kracie真是十分有緣啦 ,我用了KRACIE潤手霜有1年,已經KO完2支,呢支十分潤澤,又不會太lup,香味都OK,隻手用後十分滑,當時在大阪藥妝店買,價錢376(日元),其實真的不貴,我用完之後在香港又揾唔到呢支,最近從友人知道kracie在2年開始換了包裝,亦給我有機會可以再用到kracie,它的潤手霜真的不錯
潤澤:十分潤澤又不會太lup
保濕:用後覺得手部有好水感覺
香味:有些小花香味
價錢:376(日元).計番41(港元)
呢支在日本買回來,我想應該買唔番,以上只是個人感受,看後有興趣可到sasa/一田/log on等揀選
Kracie潤手霜有不同香味選擇,價錢又唔貴

沒有留言:

張貼留言