Translate

2014年2月2日

自家試用:分享一下近來愛用melvita缷妝油

今日已經先寫馬年第一篇文,上年的時候入手melvita部份產品,melvita十分啱我用,上次分享洗面奶,今次就分享下缷妝油 本來用S牌,用了它之後覺得比S牌更好用,我覺得呢支油感不重,有友人話用油來洗面感覺好好,最近用呢支在早上洗面,感覺又唔錯,我而家早晚各用1次,慢慢按摩在面上再乳化,我覺得十分亁淨,因它是天然有機對皮膚冇負擔,我已經用了3個月啦,只是一直懶出文,反正是自費,冇限時間出文,香港女生而家十分注重天然,愈來愈多天然有機品牌在香港開分店,melvita來自法國殿堂級,本來對melvita認識不深,.我在各大美容網站見到有介紹melvita,當時仲未開到來屯門,未有機會買,上年7月在VCITY開了分店,立即入手它
清潔:我覺得缷妝功效又唔錯,原來洗面又OK
清爽:呢支油感不重,用後又清爽
香味:有些小蜂蜜香味
價錢:260元/200ml
回購:末用完之下已回購第2支
呢支是自費品,我覺得melvita真是不錯,以上只是個人用後感受,人人皮膚都不同,建議大家去專門店試下質地,因護膚品每人用出來功效不同

沒有留言:

張貼留言