Translate

2014年3月7日

品牌試用:我的敏感救星藥師堂尊馬油

早前已經試用了藥師堂尊馬油,後來,因為參加開心分享活動得到貸Set一支,早前因敏感乜都不能用,話說馬油是多功能產品,決定用它當面霜使用,當我用了1個月後敏感大有改善,馬油十分保水,用後面部感到充滿水份,我已經用了2個月,皮膚仲好咗 ,查上面時候十分潤澤,就算呢D天氣使用亦冇事,我之前用馬油 馬油並不是每個品牌啱用在面上,因我用過有些好油,藥師堂尊馬油並冇呢個問題,敏感時候只用它有好好功用 我覺得十分好用,2月時候亦買了一樽送給好友做禮物
保濕:我覺得幾好,十分保水,皮膚充滿水份
潤澤:我覺得幾茲潤又不會太油
使用份量:用好少就可以 ,.用了2個月仲有大半支
改善敏感:我在敏感時用它大有改善
馬油由藥師堂尊馬油提供,以上只作個人分享感受,每人皮膚不相

沒有留言:

張貼留言