Translate

2014年3月6日

品牌試用:大愛kracie謢髮乳

早前曾出文分享呢支 ,今次來一個仔細分享,我已經用了2個月,本身頭髮好鬼麻煩,每天起身唔用護髮產品,頭髮好易打結,我係短頭髮,同樣有打結情況,屋企有好多造型品,上次約了PR交收,我本身參加kracie美麗專員 ,有幸試到kracie呢支,kracie有香味,十分討好,我把乳液查上頭髮時候感覺頭髮十分順滑 ,有時趕返工用它最好,之後用梳下頭髮,完全冇打結,本來有D乾旱頭髮即時充滿水份,kracie一直以來謢膚品較出名,原來有頭髮系列,等我可以認識多一件產品

修護:我覺得呢支用後好水潤

香味:有些小香味.並不是人工香味,香味十分討好

改善頭髮打結:用了2個月冇打結情況,梳頭時候十分之順

回購:當我想回購 友人送了呢支給我做生日禮物

此產品由品牌提供,以上只是個人分享

沒有留言:

張貼留言