Translate

2014年3月6日

自家試用:分享試用clinique潔膚水(2號)

上次分享了clinique,今次分享另一個皇牌,就是潔膚水,有1-3號,今次用2號,呢隻酒精成份,對酒精過敏不宜使用,2號潔膚水主要功效清除皮膚底層污究,原來本身sample已經有化妝棉,十分方便,我用了之後皮膚看上去比未用前乾淨,我使用時候並冇敏感,抹上面部個陣聞到少許酒精味,我覺得Clinique2號潔膚水只是一般,因為只用了1次,個人來講..clinique2號用後感覺一般,我唔太喜歡它有酒精味
清潔:因用了1次,我覺得一般
香味:有些小酒精味
防敏感:敏感肌不宜用酒精toner,
以上只是個人分享感受,每人皮膚不相同,請去專門店試下質地

沒有留言:

張貼留言