Translate

2014年3月4日

自家試用:分享試用五行酵素洗面又OK

早前同2位好友出來飯聚,其中一位補送了一袋生日禮物,其中有4個是酵素洗面,又是要左溝右溝 已經用了3日,分享試用感覺,其實,以前有買洗面粉用過,我覺得有些小乾冇買,今次甪好友送洗面,用法上有別一般品牌,之前用軟膜粉,買膠碗 先把白色粉末倒在膠碗上再把另一包Gel倒埋下去,我用掃溝在一起,弄濕面部再用洗面粉,用後又唔亁,感覺十分良好,皮膚看上去仲白凈咗,品牌名字叫SKIN BEAUTYUE,.我今次用了3包,個人覺得呢隻又OK
乾淨:用後十分乾淨
保濕:用後不會太亁
凈白:用後有D白咗
因好友送給我,我不太清楚邊度有同價錢
它有網站,不坊上去看下
www.skin-beautique.com
www.chains hk

沒有留言:

張貼留言