Translate

2014年3月31日

甚少收禮物的我,可以收到SASA禮物

相比其他blogger成日收PR禮物,有看我的Blog都知我冇咩收PR禮物,身邊朋友知我成日去SASA敗家,SASA搞試用活動不是中太多,上星期收到EMAIL準備送SASA X HELLO KITTY36周年限量禮盒,我十分意外收到今次由SASA送出禮盒,終於星期三收到啦,已經星期二送到公司,星期二因身體有事而請假,同事代我簽收,放在我的座位度,我返到公司見到十分大盒,真是好靚 SaSa已經有36年,祝願SASA開發更多服務,分店愈來愈多,hello kitty禮盒有2個袋同2塊鏡 十分實

大家可以擁有Hello kitty,只要去SaSa各分店買250元,儲印花有機會得到精美禮物

沒有留言:

張貼留言