Translate

2014年3月31日

自家試用:桃谷順天館BB CREAM幾好用

早前行SASA時候見到有一個新品牌叫桃谷順天館,因為是新品牌,只有3件產品,我分別入手BB CREAM同碎粉,價錢都是118元,今次先分享下桃谷順天館BB CREAM,BB CREAM用過不同品牌,今次買了來自日本桃谷順天館,平時BB CREAM有色系給人揀選,但是,桃谷順天館只有1隻色系,我的皮膚是徧白,今次用桃谷順天館是淺色,我平時習慣用手上BB CREAM,我買個陣時候,SaSa Ba教我用卜上,我份人都是懶,用手會快手,用手上面要小心使用份量,試過太多搞到面部面色過白,最好查埋條頸,之前用過其他品牌易出粒粒,感覺又局身,今次用桃谷順天館又冇呢D情況,呢支遮暇都唔錯,遮到面上紅印,其實用了桃谷順天館BB CREAM有1個月了,呢支集6大功效一身,除了可當BASE使用外,亦可當防曬使用,有SPF30,我用了1個月亦冇出粒粒,我覺得呢支好用
保濕:用後有水潤感覺,冇以前局身感覺
美白:有些小美白功效,用後有白凈到
防曬:用了1個月冇黑到,平日把它當防曬使用,是1支多用途產品,啱我呢個懶人
遮暇:我覺得幾好,遮到8成紅印
易推:我覺得易推,因我用手直接推開,我唔覺難推,Ba有教用另一個方法是用卜推開
價錢:118元/40g
回購:肯定再買
銷售點:SASA,因為是新品牌,最好向SASA店員查詢
呢支是自費產品,每人皮膚不同,自己親自試下質地才決定是否
十分開心啦,我一直有看西喜分享,西喜搞2014 BB CREAM選舉,公開叫網友推介好用品牌,我推介這支,西喜把我的推介放在名單上

沒有留言:

張貼留言