Translate

2014年3月31日

自家試用:分享使用桃谷順天館碎粉

分享完BB CREAM後,跟住分享它家的碎粉,碎粉未見有blogger出文分享,今次等我來分享下桃谷順天館碎粉,桃谷順天館碎粉只有1隻色,可以有多些揀選更加理想,幸好我用呢隻冇出現太白情況,對新手化妝/不是成日化妝的女生十分簡單易用,我覺得遮暇都唔錯,桃谷順天館做到簡單自然功效,最近用上BB Cream同碎粉返工,冇人發現我有查粉底,價錢不貴,只是118元/40g
水潤:用後不太局身,十分水潤
美白:用後有些小美白作用啦
遮暇:我覺得遮暇唔錯
防曬:呢個有spf40
用法:我用提供粉卜,唔難推開,粉多咗用埋在頸部上面
價錢:118元/40g
銷售点:SASA
回購:應該再買
呢盒是自費買入,每人皮膚不同,最好去SASA試上手,因為是新品牌,請向SASA店員查詢

沒有留言:

張貼留言