Translate

2014年4月5日

自家試用:轉季洗面NEOGENE潔顏泡泡

我平時用洗面習慣分早晚不同洗面,上年在SASA入手NEOGENE,本身有用NEOGENE潔面Gel ,今次就買潔面泡泡,呢支方便在一襟就出泡泡,不用加水起泡,啱懶人如我,已經用了3個月了,用後好乾淨,感覺好清爽,轉季天氣用它都幾好,用後不會感覺太乾,有看我的blog,發現甚少出台灣品牌,因台灣品牌不是每個都啱用,唯獨NEOGENE有Keep住買,NEOGENE一向自費買入,SASA有搞它的試用,SASA試用活動同我冇緣份,既然試用同我冇緣,唯有自費買入,NEOGENE真心覺得好用,NEOGENE又標榜係台灣醫學品牌,有一定信心,加上價錢親民,有醫學字眼給人好貴感覺,我見過有些醫學品牌價錢貴到嚇死人,NEOGENE價錢不算貴,當然去台灣度買比香港平啦,我在香港SaSa買入時候160元/200ml,NEOGENE只是用過TONER同洗面
潔淨:我覺得好乾淨又唔會太亁,感覺好清爽
起泡:呢支一襟有泡,不用另加水起泡,好方便
價錢:160元/200ml
售賣地點:SASA
回購:肯定再買
呢支是自費買入,每人皮膚不同,建議去SASA試下質
https://m.facebook.com/sasahongkong

沒有留言:

張貼留言