Translate

2014年4月12日

自家試用:分享使用aveda shampoo shampooing

3月時候去了aveda入了洗頭水,今次店員介紹另一個系列給我,其實,洗頭水因應天氣轉換不同系列,今次使用呢個系列有中藥成份,我已經用了1個月時間,之前有用其他系列只是太懶冇出文,揾日出文講下 ,今次先分享新入手系列,平時好怕用中藥味產品,我買呢個系列個陣無為意有中藥味,另外,aveda全部洗頭水冇矽靈成份,自從改用呢個品牌後,頭髮問題相對少咗 ,我用了呢個系列洗頭水1個月時間,我覺得頭皮敏感同頭痕情況得以改善,呢支洗頭水要250元,我發現頭皮少咗好多,以前有日返工俾同事話我勁多頭皮,而家冇呢個情況啦,呢個系列中藥味係好難頂,為了頭髮健康,忍下佢D味啦 ,洗完頭成頭中藥味,哈哈,無可否認,我用完呢支之後頭髮少了問題出現
改善頭油:我好易有頭油,而家少咗了
改善頭皮敏感:我以前成日有頭皮,而家少咗出現
改善頭痕:以前成日有頭痕,自從改用aveda後,好少出現頭痕
呢支是自費買入,可以去aveda查詢,有頭髮分析等大家可以了解自己的頭髮

沒有留言:

張貼留言