Translate

2014年4月7日

自家試用:分享使用banila co cleauil clean it zero真的好用

我的身邊有不少朋友鐘意上網買野,有時會撘單叫朋友代買,上年10月時候,朋友又準備上韓國網買野,我拜託代我買近來大熱banila co cleanit clean it. zero,我已經用了半年時間 ,banila co在身邊有不少人討論它,友人推介它的缷妝Gel,今次試了它的缷妝Gel,我覺得又幾好用,平時用油缷妝,banila co的用法同油差不多,先要乳化,慢慢按摩溶解面上化妝品,我覺得缷得好乾,banila co可以在韓國最火熱品牌,我知道香港有代理,香港訂價位又貴,我託朋友在韓國網都是120元,又平又抵用,用後感覺好乾淨,banila co仲有其他產品,呢樽真是唔錯,用後冇出粒粒,有人不鐘意用油,可以考慮下banila co
乾淨:我覺得都幾乾淨
清爽:我覺得用後十分清爽,又不會有油立立感覺
價錢:120元/200ml,我係託朋友上韓國網買,記得SASA賣260元,有些水貸店就160-190左右,我望過幾間價錢不同
回購:一定再買
呢支是自費買入,每人皮膚不同,我建議去SASA/水貸店自行試下質地

沒有留言:

張貼留言