Translate

2014年4月7日

品牌試用:C&E hand therapy香味太香

CRABTREE & EVELYN一直不須自己用錢買,阿媽友人有時會在美國直接送給我們,另外,每年聖誕時候,我的女上司走去買套裝送給女同事,上年6月時候參加它的手部護理工作坊得到4件產品,只是用了2件,只是磨沙較啱我用,今次分享下呢支手部精華,大家平時用手霜只會用1支,呢個要查2支,對於我冇記性的人來講,只會記得查1支,呢個品牌同我唔夾啦,我用了幾隻香味 Hand cream,用後感覺一般,仲試過敏感,它的香味太香,我有D頂唔順它的香味,我覺得唔算好好用
保濕:用後只是一般
潤澤:我覺得都OK
香味:我覺得太香了
此產品是品牌提供,每人皮膚不同,請自行判斷是否啱自己,亦可以去專門店試下質

沒有留言:

張貼留言