Translate

2014年5月8日

自家試用:又用Annie'sway蜂蜜深層保濕Mask敏感呀

話說上年入手不少Annie'sway果凍mask同保濕mask,自從用了紅酒敏感後,停用了呢個品牌,最近開了保濕Mask,用了2日已經知道中伏,第一日使用出現有些小痕,只是fu了10分鐘取走Mask,本來以為太耐冇用保濕mask才出現,今晚是第二日使用,平時我的眼睛好易流眼水,我一用呢片mask,眼水係咁流,感覺太不舒服,它的保濕都OK,用了2片已經知道唔啱我,實在冇福消受,用了2片皮膚又敏感,而家已經停用了,呢款唔啱我用,其實,已經上年11月時買下 我要同你講byebye
保濕:用了2片,勁多精華,只是一般
敏感:用了2片已經出現敏感
貼面:好啱我面形,十分透博
香味:帶有些小香味,可以接受
價錢:168元/3盒
回購:不會再買呢盒
以上是自費買入 ,只是個人分享,人人皮膚不同 自行判斷是否啱自己
身邊朋友一聽我用Annie'sway敏感,你又用Annie'sway,敏感,仲話買咗好多咩,當時用q10冇事,加上師奶心態,有特價係咁買,只是用了紅酒就出事,曾在FB提用了敏感,有VBlogger用了Annie'sway搞到敏感兼爛面,真是人夾人

沒有留言:

張貼留言