Translate

2014年5月12日

自家試用:分享使用IOPE CC 氣墊粉底‎




我一直好懶化妝的人,我習慣素顏樣貌,我又想用下化妝品,我努力物色懶人使用化妝品牌,上年一部來自星星的你,帶紅兩位男女主角,女主角用化妝品成為人人必搶品牌,上年行TIN SHUI WAI銀座時候,發現一間新開韓國水貨店,當時我星星仲未擂,其實,我對IOPE十分有興趣,明知價錢比較貴.IOPE CC氣墊粉底‎是近期有不少人討論,不用上粉底液,十分適合我呢個懶人使用,我使用了6個月時間,我使用C23,平日趕返工,有時又想簡單查下粉底,又唔想查太多野上面,IOPE  氣墊粉底‎付合我的要求,IOPE又不太焗身,亦無出現甩粉,真是可以KEEP到成日,我查上面後又不會有死白情況,我試過返工時間使用IOPE  氣墊粉底‎,亦沒有同事發現卵查了粉底,因我我的女同事好不容易,又會問我做什麼查粉底,我儘可能不會給她們發現,我認為IOPE氣墊粉底‎十分好用,使用了6個月無出粒粒.它的調色唔錯,最意外係遮暇幾好,遮到8成印印,保濕唔錯,iope化妝品少了韓國品牌香料重問題,真的十分自然  ,價錢好似368元,因為買了半年啦,價錢不太肯定有無加價 ,我好少買粉儘,我覺得 iope適合想使用粉底又唔想使用太多野的人,IOPE氣墊粉底是多功能粉底,我使用一段時間,十分好用‎ ,368元可以使用到半年,十分抵用

遮暇:我覺得唔錯,遮到8成印印

美白調色:使用後又不會有太白情況

設計:十分方便,卜同粉分開相隔

價錢:368元/10g

回購:一定再買

以上是自費買入,只作個人分 享                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

沒有留言:

張貼留言