Translate

2014年5月18日

自家試用:bicelle b5 gel幾好用


上年見到有BLOGGER話紅水出了B5 GEL套裝,仲要只是99元,十分吸引,曾經有BLOGGER話不是紅水會員,亦可以使用99元呢個價錢,我去了屯門店問下,同BLOGGER所講有出入,屯門店BA話要會員先可以使用99元買到,只限買1SET,我求其買了2件產品.bicelle b5 gel以前有買SAPMLE使用,我覺得好用先再買,bicelle b5 gel當急救精華使用,最近皮膚有敏感,呢支可當肌底液使用,bicelle是醫學美容品牌十分出名,當然價錢亦唔平,原價好似要580元,B5精華只是用過bicelle,其他品牌無買,比較唔到那些好用,我使用bicelle b5 gel有半年,15ML都用到半年好抵,主要不是日日使用,我主要使用來出現敏感,當舒緩急救之用 ,我覺得好保水,使用半年,我發現皮膚有番光澤,它的質地係水,查上面後好快吸收,至於使用份量,因應自己面形去使用,好似我只是使用1-2滴就足夠查全面,我覺得十分保水,用後面部皮膚好滑,感覺有一層保護膜保護皮膚

保濕:我覺得幾保水,用後皮膚十分滑

減少幼紋/亁紋,我好少注意有冇,最近去做facial,俾美容師話額頭上的紋減少

設計:因為玻璃樽要小心擺放,它是滴管式 容易控制份量

價錢:因我用99元買入,已經是上年的事,原價冇記錯好似是580元

回購:未必回購,因為價錢太貴                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
適合所有膚質
早晚使用

主要功效

  • 迅速注入1000倍水分至肌膚底層,超強補濕
  • 減退幼紋、乾紋,回復水盈細滑
  • 徹底修護,加強肌膚天然保濕屏障
  • 緊鎖水分於肌膚底層,持久補濕
  • 有效中和游離基,預防衰老

主要成分

透明質酸、維他命B5、甘油、綠茶精華、積雪草、活胜肽

沒有留言:

張貼留言