Translate

2014年5月21日

分享試做美胸療程

上年10月個陣在屯門EVER Beauty試做美胸療程1次,試做價380元/30分鐘,主要推下胸部淋巴,平日胸部較為少推,真是有些些小痛呀 ,淋巴位置平時唔推下它,我覺得有些小不舒服感覺,我平時少去做按摩,更何況胸部更加少推啦,淋巴平日唔做下按摩推下,真是有水腫問題,我試過少做按摩,美容師話我的身體積了好多毒素同個人易出現水腫,因為我平時少推,比較痛好多,當美容師幫我推下胸部,推完之後感覺好好多,胸部明顯挺D,感覺結實D,因為少做推胸部淋巴,真是會痛呀,好在這間治療師就住客人感覺來推,如果太痛可以同治療師反映,我做完之後感覺胸部挺咗,,過1日冇事啦,這間不會sell你join plan 可以逐次俾錢,原價680元

通淋巴:要長期做才有用,1次只可以推鬆些小

改善胸部:做1次挺咗D,維持2日

按摩:少做胸部按摩,真是會痛呀

沒有留言:

張貼留言