Translate

2014年5月23日

分享試做Reenex Cps facial

早前上網見到Reenex有免費體驗登記,其實,3年前已經去過同集團其下修身中心,今次試埋它的facial,我預了它會sell,當然看下sell到什麼程度,當紅blogger不能作準,一定話不會好sell,當然不會sell她們,講回正題,我就book了今日,原先安排CWB分店,我想近D,要求改去TST,我book了7:30,Reenex位於TST國際廣場22樓,交通十分方便,我準時上到TST,有職員接侍,職員問我飲邊隻花茶,安排姜蜜給我飲用,再寫基本個人資料,由治療師講解下流程,當然有sell我jion plan,治療師好得意問我從什麼途徑知道它的公司同點解揀它的公司facial ,我去過不少美容院唔會問呢D,又話末開始前介紹有什麼plan,她有她的sell,我全程只是聽,sell足30分鐘,治療師見我冇反應,不如開始CPS facial,治療版用儀器了解下我的皮膚,再安排我入房,平時做facial,訓係美容床上做,Rennex要坐在美容床上做facisl,治療師同我清潔面部,再用果酸去徐面上角質層,facial流程係洗面-Toner-果酸-用中中和濟-涷風機-gel mask--精華-面霜,CPS並冇針清,Reenex不主張針清,全程起用它的公司其下品牌,治療師再用中和濟去徐果酸,再用涷風機,full上gel mask,大約full20分鐘左右,治療師再同查野,facial大約60分鐘,Rennex Cps facial真的OK,只是做了1次 皮膚明顯白淨,問題在於治療師太煩,因為我做完後又sell10分鐘,一次sell我3個facial,我又不是好似名人咁有錢,可以拎到3萬去做 facial,最後冇jion到,治療師見我無意jion,仲有送了1支250ml紅水

Facial效果:做完白凈咗好多,面色明顯好咗,只是1次,看到有效果

服務:坦白講,你用一般客人身份上去,真的sell到你好煩,當紅blogger梗係唔sell啦,她們話唔sell不能作準

環境:TST店環境幾好,地方又好大

免費體驗長期有得登記,每人效果不同 效果因人而異,呢個不是blogger試做 ,需然係免費,分別好大

另外,治療師好似計錯數俾我睇,她sell我個陣計了800元,800元 x 12,應該係4800,sell我時候,條數有問題,計計下4800轉了39090,我唔知治療師寫錯價錢,最後冇Jion,價錢太貴,呢個價錢去了好多次旅行

https://m.facebook.com/profile.php?id=243594479001103

https://m.facebook.com/hk.neoderm

沒有留言:

張貼留言