Translate

2014年5月26日

自家試用:caudalie潤手霜又幾好用

這支潤手霜是活動時得到,這個品牌有買下它的面部產品,反而身體產品未用過,這支用了1個月時間,我覺得這支幾潤,用後又不會太lup,潤手霜是必須品,我覺得它用後皮膚幾保水,30ml可用到2個月左右,如果好似屋企人倒水咁用,1個月可以byebye了,這支潤手霜不用太香 ,我用了1個月都冇敏感,這個品牌成份十分天然,冇香料冇番味冇色素等人工問題,我用身體護理產品用得較慢,我不清楚這支價錢,我覺得這支幾好用 ,我短期不入手住
潤澤:使用後都幾潤
保濕:這支還可以啦
香味:冇咩香味,又不會太臭

沒有留言:

張貼留言