Translate

2014年5月27日

分享使用一支蚊怕水

這支蚊怕水見有人曾推介話好用,前年見到曉睛做代購,她去泰國時候代購,我拜託她幫我買,當時買了2支,20元1支真是唔貴,我本身易惹蚊的人,成日俾蚊針到我的皮膚又紅又腫,我用了這支後已經冇發生這些情況,這支帶有橙味,香味好好聞,我覺得用了之後少咗俾蚊針情況,我用了這支又冇出現皮膚敏感,我覺得這支真的幾好,之前想寫分享,而家懶咗寫blog,拖到而家先出,䁱睛冇做代購啦,我唔知香港邊度有得賣,我見泰國代購好似冇賣這支
防蚊功效:我用了之後少咗俾蚊針,幾有用呀
敏感:我用了冇敏感
香味:帶有橙味,十分凊香
價錢:20元
購入方法:我之前找代購,代購已經冇做
產地:泰國
這個是自購分享,每人皮膚不同,請自行判斷是否啱自己

沒有留言:

張貼留言