Translate

2014年5月2日

自家試用:Kiehls Lip balm有些小雷呀

在4月時候去了kiehls買野,我在kiehls先後換過3次sample,對它的Ba服務印象唔錯,因為每次換完冇sell我買野,最近又要入手清潔Mask,kiehls清潔mask有幾好評價,身邊有朋友使用,決定試下它,買600元可jion會員,順便買多2件,lip balm是其中一件,價錢80元,我不是太記得,我通常買完唔記價錢,呢支用了1個月,我訓覺前查,我覺得呢支好臭,我每次查完後感覺豬油膏,個咀好痴痴立立,我覺得用完又唔覺好用,好在冇敏感,我真是唔鐘意個咀好似俾油痴住感覺

潤澤:有些小潤,只是一般

保水:用後只感覺個咀俾一層油痴住

改善唇紋:用了1個月未見有效

以上只是個人用後感想,呢支是自費買入,每人皮膚不同,有興趣可到kiehls專門店查詢,始終每人用後效果不同,自行判斷

沒有留言:

張貼留言