Translate

2014年6月17日

品牌試用:分享試用新一代用具(for面)



最近收一件十分得意試用產品,起初收到時候不知是什麼產品,上網找了資料,一套有2件,原來是代替磨沙,今次先分享下FOR面個款,其實,使用呢個要小心,始終怕介傷面,女人塊見面好重要.使用方法好簡單,洗面後好似平時使用磨沙,要面部微濕,主要集中在鼻哥上,因為黑頭同暗粒比較多,使用呢個把黑頭推出來,我使用1個月,我覺得普通啦,真係節省買面部磨沙,使用後只要使用水沖洗乾淨又可以再用,我唔覺有什麼咁神奇,最近發現面部些少微紅情況,我不清楚同呢個有無關係.呢個甪來取代面部磨沙產品.

乾淨:用了1個月,十分乾淨,我的黑頭較小,清到些小

用法:面後要微濕,順著面兩側,輕輕沿住刮走面上污垢, ,使用方法有別一般去角質產品,一定要小心,始終怕整傷面部

去黑頭:使用1個月時間,我覺得不算太明顯

只可以叫潔面工具,我覺得只是一般


沒有留言:

張貼留言