Translate

2014年7月25日

分享聞名已久nuskin spa

我去開元朗A&J BEAUTY近期引入nuskin,老闆娘邀請我試nuskin最有名sap機 ,我冇用nuskin產品,因為nuskun本身冇門市,有人是nuskin會員或者上網購買,對我來講,1個品牌冇得試,身邊朋友好抗拒直銷或傳銷品牌,始終有良秀不齊網店,我不會找未光顧或不認識旳人去買,事缘今次老闆娘在客人兒子引入nuskin,剛巧客人是阿媽好友兒子,好在冇sell我買nuskin,,nuskin好似冇saplme sap機是nuskin近來皇牌產品,老闆斏幫我試了半邊面效果-無可否認,用了NUSKIN sap機可做到瘦面效果,本來有水腫的我有明顯改善,老闆斏用nuskin籃珍珠面霜帮我加強皮膚光澤度,原來nuskin真的OK. A&J BEAUTY起用nuskin部份產品,我覺得nuskin sap機真的名不虛傳,今次出這篇,因為有效果才出分享
排毒:nudkin有排毒功效,老闆娘用sap機時候,有些小酸痛感覺,look埋我的頸部,真的有感覺
瘦面:只是做了1次 十分有明顯功效
保水:我覺得比未做前水潤咗
光澤度:未做時候好暗啞,做完之後明顯有光潭
這是A&J Beauty邀請試做nudkin sap機,做完出來好滿意,放心,老闆娘不會sell客人買nuskin,講明先一下啦,我並不是nuskin用家,只是老闆娘叫我試下nuskin sap機出下分享文,等多些人知道A&J Beauty入了nuskin部份產品,我只是單純試過work才出分享文,冇收任何利益,從客人角度去分享nuskin sap機,這篇本來是7月時候打算出,拖到12月才出,因為懶出文好多,有人對nuskin有興趣想試旳話,可以找A&J Beauty
地址:元朗興隆商場1樓
Tel:92897636

沒有留言:

張貼留言