Translate

2014年7月27日

自家試用:caudalie sos quenching serum去黃一流

我之前買過這個品牌產品來用,上年入手它的精華,已經用了半年時間,它比想像中不是特別好用 又唔係太差,只是覺得一般,以這個價錢比它好用大把選擇啦,我查上面後有些小lup感覺,保濕只是一般,它冇香味啦,這支精華用後冇敏感,又唔覺得皮膚特別好咗,需然保水一般,幫助皮膚改善去黃同暗啞好有效果,本來皮膚有黃氣,用了半年後去黃好有效,本來有皮膚暗啞有改善,它是乳液質地,我覺得夏天用這支較適合,原來這支不是太差,可能只注重保濕,這支帶有意外之喜,這個品牌出品一向唔錯,它的價錢好似598/30ml,我買了一段時間,價錢不太記得了,用到半年算抵用了,吸引不到我回購,當初入手這支是ba話保水好有效用,我用了之後只是覺得一般啦,價錢有些小貴
保濕:覺得一般
改善暗啞:我用了半年之後暗啞有改善
改善去黃:我覺得唔錯,有去黃效果
價錢:598元/30ml
回購:未必回購
銷售点:sasa
這是自購分享,以上只是個人分享,人人皮膚不同,可以去sasa試下質地才知道是否啱自己旳皮膚,我是參加sasa試用十世唔中blogger,上次中sasa已經是2年前的事,基本上半放棄狀態,反正又不會揀我,自己俾錢又冇限制仲舒服

沒有留言:

張貼留言