Translate

2014年8月2日

分享在四葉美容中心做CO2 facial

四葉已經光顧10年時間,我而家仲有facial plan,它勝在選擇夠多,上月book咗時間去做,我揀了co2保濕facial,主要揀保濕為主facial,自從由新元中搬去友愛老人院隔離,我覺得有些小唔就腳,我早到了店鋪,美容師安排我入房,有儲物櫃,可能櫃太少,我去親冇安排俾我使用,我坐下美容床後 美容師開始幫我做facial,美容師話我的皮膚看上去好亁,我去做時候剛巧M後時間,M前M後皮膚係差D,Facial流程洗面-爽膚-蒸面-針清-用消炎toner降紅-fu co2mask-導入精華-fu保濕mask-查面霜,facial大約90分鐘,十分舒服,我已經有一段時間冇來,店員冇咩sell我再join plan,真是做完好快可以走,呢個facial keep住做了3次,效果的確幾好,做完出來好保水,看上去好有光澤,服務近來還可以,亦不會太煩你join plan,環境都唔錯,比起以前地點冇咁就腳,我覺得尚算方便
保濕:這個facial的確做完十分保水,,感覺幾好
光澤:做完出來皮膚好有光澤
美白:這個就一般
服務:冇以前咁煩,改善這方面問題
環境:我覺得地方大咗,多了獨立房間

沒有留言:

張貼留言