Translate

2014年9月9日

有感blogger圈改變

好耐冇寫呢個分類,因為冇咩特別想寫,近來發生一些事,同我冇相干,我有寫blog,感受特別深,近來又爆出blogger收錢寫文,收錢寫文已經不是新鮮事,在外國有職業blogger存在,我本來不知呢件事,最近上網見到不少人討論,我冇參與其中,只是香港人接受不了新事物,當然最多人討論某幾位網絡blogger,其實,我和其中一位曾來往過,因為她愈來愈紅,已經無聯絡,她以前給我的感覺親切又友善,絶冇態度串問題,可能因在VBlog愈來愈紅原因,加上她曾參與洗腦課程才改變,我和她有2年冇聯絡,間中去她的FB才知近況,她不是我的偶像,以前未紅時候的文章看出她是一個有熱誠blogger,她在生意手法不願置評,因我冇用過她介紹產品,有時blogger去投資美容生意小心為上,她的私生活是如何,冇必要交代,亦罪不及屋企人,她今次因高登事件造就她轉型,未必打沉她,我對她的事不了解,拍片同寫blog佔去不少時間,我作為blogger,現今試用活動風氣已經改變,而家10個有9個勁讃產品,用衰咗不出聲,可能怕影響PR揾自己,我依然堅持出雷品分享文 ,網上有些言論過於偏激,做人做事最重要有禮貌,希望件事早日完結,blogger只是品牌宣傳其中方式,消費者要去思考產品是否啱自己

至於有人話冇人出來幫某blogger講話,曾經同她十分友好blogger冇企出來,她們之間的事冇人知道,呢個係某blogger本身問題,外人不宜出聲,呢個某blogger自行去面對同解決,別人幫不了她,成件事只有當事人才清楚,流傳上她在做生意手法有問題令到有人作出針對攻擊,消費者要了解產品,現今有知名VBlog以廣告分享扮真心,blogger做好利益申報好重要,而家有幾位知名blogger冇做利益申報,總有一日又出事,而家某幾位知名VBlog已經冇

沒有留言:

張貼留言