Translate

2014年9月26日

分享免費體驗Derems永久激光脫毛

這間脫毛中心一直有免費試做,我登記幾次啦,只是最後縮法冇去,因為見網上的評論負評居多,blogger個D唔太看 ,凡是知名個班一定唔提sell野這一pat,因她們有贊助不會講sell唔sell,我覺得信別人不 如信自己,決定上去試做1次,這間價錢貴一定啦,我本身冇打算join plan,當然價錢原因啦,我先後在這個集團做過其他療程,有䏲我的blog知道我join另一個姐妹cleen,cleen相對平D,我在8月時候去了TST分店試做脫毛,我揀了上唇來脫毛 ,因為腋下已經在同集團cleen度進行,揀了其他位置來脱,我捒了唇毛啦,我上到去TST分店,等了15分鐘才做到,治療師首先安排入房sell下公司理念同外面脫毛中心有何不同,治療師sell了15分鐘,跟著安排我入房做脫毛,治療師了解客人平日脱毛習慣,因為D記用激光會較痛,我覺得不算太痛 ,我的唇毛不算多,咀邊有些小毛毛,平日是阿媽幫我抜唇毛 ,阿媽話我個咀多毛想柭走它 ,今次去D記了解到用拔掉方法是錯誤,用儀器來脱最好,我脫完之後個咀白淨,我做完之後,治療師又想我sell jion plan啦,最後話約咗朋友才放人 ,坦白講做了1次,冇咗5\成毛毛,4個月之後毛毛生長慢咗好多,D記不是太貴的話,可能有興趣Jion,我覺得D記不是網上的人講到咁恐怖,sell到唔俾人走咁誇張,講明先不是以blogger身份上去試做,D記不會注意我這個知名度低blogger,我只以事論事,D記脫毛有效果,對我這個打工仔來講,它的價錢不是我負擔得起
脱毛功效:只是做了1次,已經有效果
環境:TST分店地方好大,十分開揚,感覺好舒服
服務:治療師有sell plan,只是sell咗15分鐘,見我冇意join冇sell下去,並不是網上的人所講太差,有些事要自己親身經歷才知是否真實,我只信自己親身經歷,D記服務只可以講—般
價錢:治療師有提過10000元左右,我冇打算join,已經忘記實際價錢了
此服務由D記提供,因為上網登記免費試做,這個不是blogger活動,自行決定是否登記啦

沒有留言:

張貼留言