Translate

2014年11月18日

體驗日式植入眼睫毛



話說6月時候去試了日式植入眼睫毛,其實,當初有心大心細,我的眼睛易流眼水同易發炎,我又好想試下,見到有LIKE BEAUTY招募模特兒,我報名去試下,老闆娘幫我整時候係無事,整完出來同朋友去食飯,朋友話整得幾好,隻眼明顯大左同有神,可惜我隻眼唔爭氣,只可以維持2日,到了第3日隻眼開始勁流眼水,仲布些少愛炎,我問身邊朋友意見,我決定去看眼科醫生,因為一直有看政府眼科,醫生問我發生什麼事,醫生當時無幫我拆,叫我去番店舖度拆走它,好在LIKE BEAUTY又好好,,老闆話不收費幫我拆走眼睫毛,LIKE BEAUTY是一間好好店舖,只可以話植入眼睫毛不適合我呢個眼睛問題多多的人

手勢:老闆娘手勢係好好,幫我整時候,真係無唔舒服感覺

價錢:當時仲未開始有日式植入眼睫毛服務,,出面市價大約680-1000左右

服務:LIKE BEAUTY服務真係OK,又肯幫我拆

沒有留言:

張貼留言