Translate

2014年12月18日

品牌試用:.分享試用傅明酸美白保濕精華幾好用

早前在FB見到這個DIY品牌搞送禮,我近來十分留意DIY品牌,先後用過2個品牌,DIY品牌在宣傳上同大牌子好難相比,DIY品牌多數用FB等宣傳或者身邊有人使用先知它的存在,我已經用了1星期左右,分享下用後感覺,我覺得這支保濕唔錯,而家咁乾燥天氣,皮膚好易缺水呀,這支有傅明酸成份,我覺得用後皮膚冇咁乾,至於美白只是用了7日暫時未見有冇效用,保濕真的幾好,它的質地是gel,査上面時候好快吸收,用了7日覺得這支幾好用 少了化學成份用得安心,floral of skin這個品牌幾好,大家想用得安心,DIY品牌適合喜歡天然產品和大肚sis,floral of skin是一個十分天然品牌,我近來好留意DIY品牌,用在面部產品要小心揀選
保濕:用了1星期時間,覺得保水唔錯呀,而家天氣易令皮膚水分流失,保濕產品真的好重要,這支精華用後幾保濕
美白:只是用了1星期,末見效用
清爽:十分清爽,一點都唔會有立感覺
此產品由floral of skin提供,以上只是個人分享

沒有留言:

張貼留言