Translate

2014年12月6日

分享一隻雷雷地韓牌mask

早前在FB參加抽獎遊戲,我見這個Mask搞免費送Mask活動,我又參加下抽獎,我好幸運地抽中mask,品牌以郵寄寄給我,我收到後冇立即用,因屋企太多Mask要排隊,今日終於開了來使用,趁不用返工冇事做開下來使用,我用了5分鐘心知不妙呀,我感覺有些小痕呀,過了10分鐘後立即拎開Mask,我用完之後冇敏感,只是覺得冇料到,我覺得保濕一般,用完同冇用分別不大,這片mask冇咩香味,我用完感覺是令到皮膚有些小痕兼保水功效真是—般,我覺得不會買這個Mask

保濕:用完之後覺得一般,用咗同冇用冇分別

敏感:用了5分鐘覺得有些小痕,用完之後冇出現敏感,只有感覺到痕

貼面:十分貼面,啱我的面形

回購:因這片mask是參加抽獎得到,我應該不會入手

此產品由品牌提供,每人皮膚不同,自行判斷是否啱自己,只可以講這個mask同我唔夾,多謝品牌搞送禮可以俾我試新野


沒有留言:

張貼留言