Translate

2015年6月27日

品牌試用:olay hydra pre-essence好保水

早前上網參加了生活家試用分享活動,而家來分享下用了1個月OLAY保濕精華,間中買下OLAY,上月見到OLAY搞試用招募,作為一個blogger當然要參加,我有幸成為其中一個試用者,這支精華已經用了1個月,OLAY這支是滴管式設計,容易控制使用份量,我滴1-2滴再查上面部,查上面之後按摩一下好快吸收,感覺好保水,用了這支皮膚亦明顳水潤咗,保水有所提升,我使用這支又冇敏感,皮膚太乾時使用這支精華,保水功效更加明顯,用了1個月之後,皮膚亦好咗好多,本來感覺皮膚好乾,用了這支精華之後有番光澤,Olay之前有用過同系列面霜 的確保水功效好尥 olay價錢亦不貴,我覺得這支幾好用
保濕:它的保水功唔錯,用了之後感覺皮膚充滿水分
改善甩皮:未用它之前有缺水甩皮,用了這支之後,大大有改善,明䫤甩皮有改善
敏感:我用這支冇敏感
香味:冇人工香味
價錢;149元/30ml
此產品由品牌提供,每人皮膚不同,以上只是個人分享,請自行考慮是否啱自己

沒有留言:

張貼留言