Translate

2015年7月25日

自家試用;膠味十足去角質

一直以來對這個品牌冇興趣想買入 ,這個品牌亦有不少blogger大讚話好好用,有眾多blogger推介,我一直冇打算入手它的產品,上年聖誕節個陣,我同朋友交換禮物,她送了不少護膚品 ,就發現有這個品牌去角質產品,反正唔使錢就用下這支 我唔用至可 我覺得用完之後感覺好臭,韓國牌子應該好香,但是這支好臭,我末用過咁重膠味去角質,這支好難禁出來,我覺得去主角質功效亦麻麻,用完亦唔覺好乾淨,潔淨功效亦麻麻 用了1個月,暗粒同黑頭唔覺有減少,這支去角質已經列入雷品 好在不用錢去買,亦不會入手這支,韓國品牌用唔少,呢個品牌用了真是好雷
去角質功效:我唔覺呢支有用,我覺得去唔到死皮
香味:成支膠味,我覺得好臭世難頂
回購:不會去買
這支是朋友所送,每個人皮膚不同,以上只是個人分享,自行考慮是否啱自己

沒有留言:

張貼留言