Translate

2015年7月30日

轉了D記做脱毛

有看我的beauty blog知道我是cleen旳客人,cleen是D記副線,我本來在clean做開腋下脫毛,D記對我來講太貴,反而它的姐妹公司cleen相對地冇咁貴,作為打工仔,我揀脫毛公司先看價錢,話說cleen又不知道又同D記合併了,當初揀cleen價錢不是太貴. 而家同D記合併了,現有客人可免費轉激光,有不少人話做激光好痛,看下做邊個部位,我做腋下就唔痛啦,已經做了2次,毛髮生長慢佐,是否永久不得而知,有不少人覺得D記好hand sell ,最近在D記做脱毛 治療師只是sell2句問我會唔會做打光 冇打算加錢去jion ,治療師之後冇sell我 並不似網上的人講到咁可怕,之前有在同集團做過免費試做,只要有定力,我真是冇太多錢去jion ,它的療程普遍wotk ,我又不是當紅blogger有任何贊助,之前花太多錢在美容院,冇能力再有錢去join 脱毛啦,D記做了2次腋下脫毛,效果暫時都滿意,D記是否好hand sell,我覺得冇網上的人講到太hand sell 我的脫毛是自費,上年jion價錢2888元/10次,之前免費登記3次,呢個價已經冇咗啦

沒有留言:

張貼留言