Translate

2015年9月27日

自家試用:tonymoly美白TONER真的不錯


上年聖誕節時入手tonymoly美白set,今次來分享美白TONER,這支最近開來使用,已經用了3個月這支TONER了. Tonymoly以前未有代理前,曾透過代購買入,因為買入方法太麻煩,冇買tonymoly產品,上次行新元朗中心見到tonymoly有分店,仲有套裝賣,買夠400元可以成為會員,當然入手1set,美白toner有保濕同美白兩個功效,先講保濕功效,保濕覺得一般,用了3個月,我不太覺得水分有提升,抹上面之後有好冰涼感覺,反而美白功效就幾好 ,用了這支toner ,皮膚的確白凈許多,亦發現皮膚比未用前冇咁暗黄,我覺得皮膚光澤有提升咗,連同事都話我的皮膚白咗許多,我覺得當美白toner使用真的幾好用
保濕:我覺得保水感覺一般,用完之後又覺得冇大分別,只可以講保水只是一般
去黃:我覺得有效改善皮膚暗啞,亦有去黃作用
美白:用了3個月 皮膚真的白凈咗好多
敏感:我用了冇敏感,敏感肌就要想清楚
這支是自費產品,以上只是個人分享,每個人皮膚不相同 自行考慮是否啱自己旳須要
Tonymoly 花漾水凝美白爽膚水 Floria Whitening Toner 155ml

含15,500毫克白花提取物,能有效幫助平衡皮膚水份,提供所須能量保濕,及美白功效。爽膚水被滲透皮膚內形成水點可保護及保充皮膚水份因外來形響而流失。同時他的成份可美白皮膚。

使用方法:潔面後取適量爽膚水塗均整個面部
  

沒有留言:

張貼留言