Translate

2013年8月28日

自家試用:分享使用ORIGINS CC CREAM SAMPLE

繼BBC CREAM後,再進化有CC CREAM,CC CREAM可以話係BB CREAM升級版,相繼有不少品牌推出CC CREAM,早前收到ORIGINS有CC CREAM sample送,身為它的FANS當然要試下,我在專門店拎了2包sample,2包可用到1星期,我覺得ORIGINS CC CREAM比The Face shop仲好用,平日CC CREAM出現死白情況,一查上面時見到皮膚好白,今次試用ORIGINS CC CREAM又無這個情形,反而查上面後十分自然,又冇過白情況,我覺得遮暇又OK,好似用了自然粉底,我覺得又幾好
遮暇:我覺得幾好,遮到面上的印
自然膚色:上次用韓牌CC CREAM,有D過白,今次用ORIGINS CC  CREAM SAMPLE,反而仲好自然,仲冇太白情形
質地:呢隻唔太焗身,十分易推開,我覺得不太立
透薄:我覺得查上面後好透溥
價錢:唔知,因為拎sample來用
因我是origins 會員,定期sand 通訊,可以拎下sample來試用

以上只是個人分享,每人使用感覺都不同

香港的空氣質素每況愈下,走在街上都有「抖唔到氣」的感覺,但原來「抖唔到氣」的不只我們的呼吸系統,連我們的皮膚都會被污染侵害,成為肌膚老化的元兇!

Origins 最新推出的Smarty Plants 能量逆轉智能CC Cream(HK$290/40ml) 能將污染、紫外線及臭氧等有害物轉化,並在適當的時候釋放保護肌膚的成分,同時加入多種護膚成分如綠茶、白茶、維他命C 及 E,幫助修護肌膚。而當中的天然礦物調色成分更會自動調節成最貼近膚色的色調,即時修飾不均膚色,讓你化妝同時對抗污染。

評論產品:
Smarty Plants 能量逆轉智能CC霜

沒有留言:

張貼留言