Translate

2013年8月29日

自家試用:分享使用origins 靈芝CREAM

其實這樽origins靈芝CREAM已經是2011年9月時買下了,屋企太多野要排隊,最近才開來使用,如果再唔開,可能俾我放到過期,已經用了2個月,它的香味有D難頂,勁大陣靈芝味,我放在晚上才用,日間使用感覺好LUP ,呢隻保濕一般,origins靈芝cream較為啱冬天使用,春夏呢D天氣使用有D立感覺,用了2個月時間,我覺得origins靈芝cream只是一般,大約用5亳子份量查全面,慢慢按摩吸收,作為origins fans覺得呢樽cream只是一般
保濕:我覺得一般
改善敏感:我M前M後,皮膚易出現敏感,用origins 靈芝cream 有效改善敏感情況
修護:查了這個cream好似有保護膜
改善暗啞:用後有明顯光澤
香味:真是好大陣靈芝香味,有D難頂
價錢:600元/5ml ml.
回購:未必再買
我覺得這個cream 只是一般
這是自購產品,只是個人分享
P.S我把靈芝CREAM給了母親使用,根據她講她話靈芝CREAM香味好臭,反問我呢樽是什麼東東,点解可以臭成咁,我話係靈芝cream


Dr. Andrew Weil for Origins Mega-Mushroom Night Health Bedtime Face Cream
靈芝菇菌酣睡修護面霜
售價
HK $600
包裝/容量
50ml
銷售點
專門店
CitySuper
Faces
詳情
質感潤滑豐盈,蘊含高效植物成份,加強肌膚修復速度,修補肌膚於日間因環境而造成的傷害,令肌膚得到充分休息,吸收所需養份。

沒有留言:

張貼留言