Translate

2013年8月30日

YBLOG正式宣布玩完

YBLOG 是我寫BLOG地方,亦是第一個BLOG ,對它有感情,YBLOG 問題多多,3年前開始重心轉了BLOGSPOT,YBLOG 在2年前有人放風話會汁,有好多人都問点解要汁,因為BLOG本身無錢賺,有好多人唔喜歡有廣告,你要知道廣告本身是BLOG賺錢收入方法,香港人太天真,成日覺得有廣告好煩,無廣告收入網站可以頂幾耐

Yblog 完結代表每個人人要有終結,在yblog 有6年,yblog 早在2年前有人放消息,做好了心理準備,YBLOG 充滿自己寫BLOG .對當時是新手的BLOG ,YBLOG 真的易上手,点都好啦,YBLOG 快消失已經是事實,幸好在3年前部署把重心轉來blogspot,仲有舊文在YBLOG ,未必搬到這裡、我份人好怕煩

我在blogspot.寫了3年,無人知道下秒發生什麼事

我覺得開多一個後備blog ,我本身有5個分站blog

對YBLOG 一早已死心,我真是無乜太大感覺,有人用無良形容YBLOG ,我覺得有D可笑,YBLOG 邊度無良先,無人保證一世BLOG 唔會消失

身為BLOGGER無可能只用一個blog ,YBLOG消失真的咁大件事

沒有留言:

張貼留言