Translate

2013年10月1日

自家試用:分享使用bioderma深層防敏保濕噴霧

話說8月個陣,見到有blogger話bioderma有99元b5套裝,我去到屯門店專門店時,ba 話要會員才可以買、我唯有買保濕噴霧做它的會員,又有blogger話唔使會員都買,真是唔知邊個講法先啱,算數啦,bioderma防敏保濕噴霧價錢150元左右,我買完野多數唔記價錢,應該係150左右,有記錯的話,請指正啦,我用了2個月左右,我覺得還可以啦,因我甚少化妝,我唔知定妝效果如何,用了2個月無敏感出現,保濕都OK,我通常當TONER使用,早上返工之時用它噴一噴再查精華,十分方便,節省護膚時間好方便,bioderma在萬0有得賣,保濕噴霧品牌用了不同品牌,因我喜歡方便,保濕噴霧算是一物多用產品,啱我呢D懶人使用,bioderma算是幾好用
保濕:我覺得OK,用後感覺幾好
用途:我多數當TONER使用,只是水一支,當然不能要求有太多功效,基本保濕都做到
價錢:好似150元
回購:60%再買
防敏:用了2個月無敏感出現,感覺OK
P.S這是自費產品、只是個人感受

沒有留言:

張貼留言