Translate

2013年10月4日

自家試用:分享使用ORIGINS落妝油、估唔到好雷

話說用了ORIGINS多年,一直覺得它的產品好用,估唔到都有唔好用雷品,我用了ORIGINS有5年、因它用得我皮膚好、我每年入手它的產品,今次遇到雷品,我一直用S牌,我又想試下別的品牌,見ORIGINS不算太貴,只是250元,我用了1個月,我覺得落得唔算好乾淨,用完有D痕,它的味有D難聞、我平日用來落防曬同CC CREAM,呢支唔算好拿眼、它的油感好重,用完有些小感覺成面油,哈哈,曾有朋友話唔好用,叫我唔好買,我當時已經買了,最後照用啦,我估唔到真是唔好用,我覺得它在落妝方面唔算太乾淨,我應該不會再買呢支
落妝功效:我覺得麻麻
乾淨:一般
敏感:我用了有些小痕
香味:好難聞
價錢:250元/150ml
回購:應該不會再買
p.s這是我自費買入產品,以上只是個人感受,呢支唔啱我用
'

沒有留言:

張貼留言