Translate

2013年10月5日

分享試做胸部推淋巴

今日BOOK了去做背部療程,另加了30分鐘胸部推淋巴護理,價錢280元,我認自己平時無乜理個胸,今次試做胸部,唔會有相俾大家看,哈哈,我成日同BLOGGER朋友講好恨有免費胸部療程或豐胸產品俾我試下,免費無我份試,我唯有自己俾錢試下,以前有去過通淋巴,我實在太怕,美容師以輕柔力度帮我推胸部淋巴,因為美容師有問我痛唔痛,痛一定有啦,美容師話做多幾次就唔痛,她話好多客人第一次都是痛,平時無自己護理下個胸,美容師即時俾鏡望下自己個胸,我真是唔習慣望自己個胸,再用磨沙帮我清走死皮,美容師帮我推完淋巴,就Full 排毒MASK在胸部,休息一陣,FULL 了10分鐘,美容師有問我有冇興趣,我想番去觀察下做完反應先決定JOIN唔JOIN,芭芙麗唔會強迫客人,我好怕美容院太煩人,我有興趣一定會番轉頭

效果:以第一次試做,我覺得胸部有挺咗同集中

按摩力度:美容師用輕柔力度帮我推下淋巴

環境:芭芙麗環境都唔錯

服務:來過3次,感覺OK,並不算太Hand sell,.只會sell1-2句

今次是自费,我覺得笆芙麗是一間服務OK美容院

沒有留言:

張貼留言