Translate

2013年11月30日

近日愛上Annie'sway,一買再買

最近大家有注意一個來自台灣果凍mask,近日最多人討論,它的評價比另一個台灣H牌更加深受歡迎,我見到大多數自費去買,不似只找來BLOGGER H牌試用 我見到Annie'sway有不少人買來使用,身邊亦有blogger朋友買了,信心大好多,我就訂3盒,我一用感覺愛上它,未用完情況下再訂了2轉, 因我覺得真是好用先再訂購
因我上指點網訂購Annie'sway,當時做337.5/3盒呢個價已經完咗,Annie'sway又出了聖誕Set,有買趁
指点最近做買300元再有9折,當我訂第三次個陣,電腦上無顯示,指点網的員工打給我,話張單有出錯就同我更正,售後服務真是唔
我多數上網訂購為主,因為可揀選就近OK取貸 下次去開MK,可能上Annie'sway指定售賣店鋪看下

沒有留言:

張貼留言