Translate

2013年11月29日

自家試用:SEVE水晶玫瑰磨沙真是唔錯

在現今美容市場,要建立自己有個人風格護膚品不容易,香港人一向愛用外國/日韓台品牌為主,反而本土品牌好似不受重視 搞到有些明明是香港出品要扮外國野,其實好可悲,可能香港不及台灣本土意識强,除了彩記標明香港出品之外,有些本士扮外國品牌 ,今次要分享是徐淑敏所建立香港護膚品牌,它和彩記不同地方,SEVE揀選原材料比較高級,它走路線較為高檔次,它以上網售賣形式,香港女生LIKE上網買野,我有次上指點網站,見到SEVE產品,我揀了價錢較磨沙,就是水晶玫瑰磨沙,話說第一次接觸SEVE,我第一次開水用它時候 完全唔似用磨沙,上SEVE FB查詢用法,原來呢樽要配合天然缷妝油,本來想買埋SEVE缷妝油,原來SEVE因原材料問題已經停了出缷妝油,後來,我上SEVE 官方Facebook查詢可否用別的品牌,SEVE話冇問題,只是天然缷妝油就可以,改用其他品牌,最後用了Melvita個支,本來有支shu, shu應該不算是天然品牌,我加埋用melvita,磨沙效果真是好好,用完之後當堂感覺面部好滑,磨沙粒子混在油當中完全好夾,慢慢乳化,我已經用了SEVE水晶玫瑰磨沙有1個月了,大約1星期1次,我用完SEVE之後,有一点愛上SEVE,SEVE又是天然品牌,深得我心,女人在揀選護膚品首要天然
用法:先把磨沙倒在手上,再加缷妝油,把兩者混在一起,就會感覺磨沙粒子好似有磨沙功效
乾淨:混合一起後,慢慢乳化,再用水沖乾淨
香味:無咩香味,証明夠天然
改善黑頭同暗粒:我用了它之後,暗粒明顯少咗
價錢:280元/50m
服務:SEVE好快有回應,我查詢無耐,SEVE極快回應客人問題,值得一讃
回購:已經回購第二樽,下星期去OK度拎
我覺得香港出品有咩問題先,今次使用SEVE是香港品牌,大大聲同人講香港品牌都有好野,
呢個是自費,我上指点網站訂購回來,真心覺得SEVE水晶玫瑰磨沙好用呀

沒有留言:

張貼留言