Translate

2014年5月18日

自家試用:又來分享phytospa蜂蜜磨沙

保濕平衡磨砂cream: 甜杏仁、蜂蜜、荷荷巴粒子、天竺葵、甜橙
我而家愛用天然品牌,phytospa之前用過它的產品,我用過十分好用,早前又入手它的磨沙,已經用了1年時間,這個磨沙由香氛治療師DIY制做,亦冇香料同人工加工成份,全部都是採用外國原材料人手制做,我覺得用了皮膚好滑,亦冇敏感出現,它的粒子十分幼細 ,慢慢用水起泡,用後感覺好舒服,亦冇人工香味,香味十分自然淸新,我覺得面上粒粒出少了,價錢又唔貴,只是100元,一樽可用到半年以上,我用磨沙大約1星期1次

潔淨:用後好乾淨
保濕:使用之後冇乾爭爭感覺
起泡:起泡不算多
改善粒粒:用了1年,真是出少咗
改善敏感:用了之後冇敏感,亦有效舒緩敏感

沒有留言:

張貼留言