Translate

2014年5月18日

自家試用:分享使用ponds eye&lip make up remover


早前入手ponda


早前行萬寧時候買了ponds eye&lip make up remover,之前使用eye&lip make up remover KO完了,又時候再買新,今次買了ponds ,ponds曾經買過,我買之前有上網搵過看下分享文,反正又唔貴,決定買ponds eye&lip make up remover,其實,主張使用命唇膏,我平時唔查眼影,我不太清楚呢支拿唔拿眼,我使用呢樽卸唇膏,又十分乾淨,使用上咀有些少清涼感覺,我覺得卸唇膏十分乾淨,只須一張化妝棉就可以,我亦唔覺得拿,ponds eye&lip make up remover都係又平又好用,ponds一向價錢十分親民, eye&lip make up remover真的不用買太貴,我平時買開架品牌,因為就算不好用不會感覺肉赤,我每次倒些少在化妝棉上清走咀部丁唇膏,十分清涼,仲十分乾淨,每次使用前搖一搖,ponds eye&lip make up remover平靓正選擇

乾淨:我覺得十分乾淨

拿眼:因我無用眼影,我不太清楚拿唔拿眼,個咀唔覺拿

價錢:69元,有時做特價,上次以59元買入

回購:80%再買

呢支是自費買入,只是個人分享,每人使用效果不相同,自行判斷是否適合自己

產品簡介
POND’S(旁氏) 深層潔淨眼唇SPA卸妝液 配方具高效彩妝吸附效果,能輕鬆帶走眼唇彩妝連睫毛膏纖維等難卸化妝品也能溶解並去除,同時潔淨肌膚。特殊配方蘊含礦物質溫泉水,添加葡萄籽及山茶等植物精華,能溫和地幫助呵護眼唇周圍細緻的肌膚,洗淨後,肌膚感覺就像做完SPA般乾淨和清爽。

使用方法
使用前先搖勻瓶身,在面部和手心乾爽的情況下,取適量塗於面上,輕輕打圈按摩,加少量清水乳化,再以溫水徹底清洗。

適合膚質
任何皮膚
POND’S(旁氏) 深層潔淨眼唇SPA卸妝液 配方具高效彩妝吸附效果,能輕鬆帶走眼唇彩妝連睫毛膏纖維等難卸化妝品也能溶解並去除,同時潔淨肌膚。特殊配方蘊含礦物質溫泉水,添加葡萄籽及山茶等植物精華,能溫和地幫助呵護眼唇周圍細緻的肌膚,洗淨後,肌膚感覺就像做完SPA般乾淨和清爽。

使用方法
使用前先搖勻瓶身,在面部和手心乾爽的情況下,取適量塗於面上,輕輕打圈按摩,加少量清水乳化,再以溫水徹底清洗。

適合膚質
任何皮膚

產品簡介
POND’S(旁氏) 深層潔淨眼唇SPA卸妝液 配方具高效彩妝吸附效果,能輕鬆帶走眼唇彩妝連睫毛膏纖維等難卸化妝品也能溶解並去除,同時潔淨肌膚。特殊配方蘊含礦物質溫泉水,添加葡萄籽及山茶等植物精華,能溫和地幫助呵護眼唇周圍細緻的肌膚,洗淨後,肌膚感覺就像做完SPA般乾淨和清爽。

使用方法
使用前先搖勻瓶身,在面部和手心乾爽的情況下,取適量塗於面上,輕輕打圈按摩,加少量清水乳化,再以溫水徹底清洗。

適合膚質
任何皮膚

沒有留言:

張貼留言