Translate

2014年5月20日

自家試用:QV潤膚霜又OK

早前行萬寧時候入手QV潤膚霜,QV來自澳洲,澳洲一向出不少天然有機品牌,早前天氣太乾燥,令到皮膚出現不少問題,查BODY CREAM好重要,我唔想有太重香料品牌,最後買了QV返屋企,QV冇色素冇香料,已經用了1個月時間,我覺得QV潤膚霜又OK,用後皮膚好滑,保濕都OK,查上身體時候又不會感覺太Lup,用後皮膚十分潤澤,價錢86元,以BODY CREAM品牌來講有D貴,QV好少做特價,我而家主要用天然有機品牌,少買有化學成份品牌,對皮膚係好事

保濕:我覺得保濕OK呀

舒緩濕疹/敏感:因我的手腳有濕疹,加上身體皮膚比面部易有敏感,我用QV潤膚霜,皮膚冇敏感,仲舒緩了皮膚敏感問題,之前皮膚俾蚊到又紅又腫,立即用QV來潤澤下皮膚,皮膚敏感大有改善

香味:QV冇香味,亦冇臭味,帶有些小藥味,我可以接受到

質地:乳液,查上身時不會感覺太Lup

價錢:86元/250ml

回購:70%,可能再買

呢支是自費買入,每人皮膚不同,自行判斷是否喏自己,效果因人而異,以上分享只作個人分享


沒有留言:

張貼留言